Escape the Matrix

Příběh podle skutečných událostí (alespoň částečně).

Pravidla stručně:

Postupuj příběhem podle nabízených možností. K úspěšnému projití gamebookem je nutná znalost teorie o infografikách, kterou nalezneš například v modulu KPI. Dávej na své cestě ale pozor a pečlivě zvažuj své volby! Někdy se při výběru špatné možnosti můžeš vrátit o krok zpět, ale někdy tě hra vrátí úplně na začátek!

Sedíš v indické restauraci. Skoro celá je prázdná, jen u stolu podél levé stěny podniku je skupinka indických žen, které tam sedí už asi hodinu s nedotčenými sklenicemi Coca Coly. Z reproduktorů hraje neustále dokola tato písnička už od tvého příchodu. Před sebou máš extra pálivé Chicken Fal, které na tebe zlověstně kouká a ty po pár soustech víš, že je ostřejší, než je ti milé. Čas jakoby se zastavil. Nevíš jestli tu jsi hodinu nebo tři dny. Je to jako v Matrixu.

Už po 121. se v rádiu opakuje achyutam keshavam...už se ti z toho motá hlava tak, že nevíš kde je východ a obáváš se, že tu zůstaneš.

Rozhodneš se číšníka požádat o změnu skladby. Jenže jsou tu dva číšníci:
První je škodolibý. Už jednou se ti vysmál, když tě viděl do sebe soukat extra ostré jídlo. Ale vypadá, že by mohl rozumět česky lépe.

Druhý má spíše dobré úmysly. Naopak se ti za ostré jídlo omluvil a nabídl ti jej vyměnit. Jeho čeština je ale očividně o něco slabší než u prvního.

Kterého požádáš o změnu skladby v rádiu?

Zeptat se prvního (riziko výsměchu) Zeptat se druhého (riziko, že nebude rozumět)

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info