Nastavení registrací na akce
Navigace k nastavení
Na webu můžete mít více různých nastavení pro různé typy registrací na akce – při vytváření jednotlivých akcí si pak např. vyberete různé registrační formuláře, různé nastavení náhradníků apod. K nastavení se dostanete v sekci Webdata, kde pomocí šipek rozbalíte nastavení formulářového modulu a zde vyberete uzel nastavení registrací na akce.
Úprava nastavení
V detailu pro vybrané nastavní registrací můžete měnit jednotlivé parametry. V úplně horním poli v záhlaví zadejte název nastavení, podle kterého se budete moci později orientovat. Nikde na webu se tento název nepoužívá.
Základní nastavení
Na první záložce je možné nastavit základní nastavení – výběr formuláře, který se pro registace použije, aktivaci náhradníků, výchozí deadliny apod.
Hodnota pole Nadpis výzvy k registraci bude použita v detailu dané akce na webu
Texty a stránky
Na další záložce je potřeba nastavit několik textů, které se použijí v různých situacích na webu. Pozor na to, že Text po odhlášení z akce je speciální typ políčka, které při editaci otevře úpravu Umbraco výstřižku (co to je?). Do tohoto textu můžete např. umístit tlačítko s odkazem na kalendář akcí, kterým můžete uživatele motivovat k přihlášení na jinou akci.
Dále je zde informační zpráva, která uživatele, který se snaží o odhlášení z akce informuje, že odhlášení již kvůli uplynulému termínu není možné.
E-maily
Texty e-mailů se vyplňují pomocí Umbraco výstřižků, stejně jako text po odhlášení z akce. V rámci jednotlivých e-mailů je možné v gridu s textem e-mailu použít několik speciálních dynamických prvků, jejichž hodnoty se přizpůsobují podle aktuální situace:
- Grid editor Data z Umbraca > Formuláře: Data registrace na akci. Tento prvek v odeslaném e-mailu zobrazí tabulku s údaji, vyplněnými v registačním formuláři a s metadaty registrované akce (datum, název, ...).
- V textu zprávy je možné vložit dynamická pole:
- {{eventName}} – název události,
- {{eventDate}} – datum konání události,
- {{eventLink}} – odkaz na detail události,
- {{meetingLink}} – odkaz na videokonferenci, pokud je událost virtuální,
- {{deadline}} – nejzazší termín odhlášení,
- {{cancelUrl}} – odkaz na odhlášení.
Při zakládání nových e-mailů se automaticky použijí předpřipravené šablony, které mají v sobě již všechny dynamické prvky nachystány.
Šablona odesílaných e-mailů
Provázání s kalendářem akcí
Nastavení registrací na akce je na závěr potřeba propojit s kalendářem akcí, ve kterém chcete akce s registrací vytvářet. Propojení se provede v sekci Obsah, na záložce Registrace u daného kalendáře akcí. Zde vyberete výchozí nastavení registrací, které pro akce daného kalendáře použít. U jednotlivých akcí je však možné vybrat i jiné nastavení, pokud to bude zapotřebí (např. s jinými parametry deadlinů či notifikačních e-mailů).