Nastavení registrací na akce

Navigace k nastavení

Na webu můžete mít více různých nastavení pro různé typy registrací na akce – při vytváření jednotlivých akcí si pak např. vyberete různé registrační formuláře, různé nastavení náhradníků apod. K nastavení se dostanete v sekci Webdata, kde pomocí šipek rozbalíte nastavení formulářového modulu a zde vyberete uzel nastavení registrací na akce.

K nastavení jednotlivých typů registrací se pak dostanete na záložce Nastavení registrací. Zde jsou k dispozici již existující nastavení, která lze upravovat či mazat, a můžete také vytvářet nastavení nová.

Úprava nastavení

V detailu pro vybrané nastavní registrací můžete měnit jednotlivé parametry. V úplně horním poli v záhlaví zadejte název nastavení, podle kterého se budete moci později orientovat. Nikde na webu se tento název nepoužívá.

Základní nastavení

Na první záložce je možné nastavit základní nastavení – výběr formuláře, který se pro registace použije, aktivaci náhradníků, výchozí deadliny apod.

Hodnota pole Nadpis výzvy k registraci bude použita v detailu dané akce na webu

Bez popisku

Texty a stránky

Na další záložce je potřeba nastavit několik textů, které se použijí v různých situacích na webu. Pozor na to, že Text po odhlášení z akce je speciální typ políčka, které při editaci otevře úpravu Umbraco výstřižku (co to je?). Do tohoto textu můžete např. umístit tlačítko s odkazem na kalendář akcí, kterým můžete uživatele motivovat k přihlášení na jinou akci.

Dále je zde informační zpráva, která uživatele, který se snaží o odhlášení z akce informuje, že odhlášení již kvůli uplynulému termínu není možné.

E-maily

Texty e-mailů se vyplňují pomocí Umbraco výstřižků, stejně jako text po odhlášení z akce. V rámci jednotlivých e-mailů je možné v gridu s textem e-mailu použít několik speciálních dynamických prvků, jejichž hodnoty se přizpůsobují podle aktuální situace:

  • Grid editor Data z Umbraca > Formuláře: Data registrace na akci. Tento prvek v odeslaném e-mailu zobrazí tabulku s údaji, vyplněnými v registačním formuláři a s metadaty registrované akce (datum, název, ...).
  • V textu zprávy je možné vložit dynamická pole:
    • {{eventName}} – název události,
    • {{eventDate}} – datum konání události,
    • {{eventLink}} – odkaz na detail události,
    • {{meetingLink}} – odkaz na videokonferenci, pokud je událost virtuální,
    • {{deadline}} – nejzazší termín odhlášení,
    • {{cancelUrl}} – odkaz na odhlášení.

Při zakládání nových e-mailů se automaticky použijí předpřipravené šablony, které mají v sobě již všechny dynamické prvky nachystány.

Šablona odesílaných e-mailů

Kromě samotného textu je u e-mailů také možné nastavit jejich šablonu – barvy, logo, jméno odesílatele apod. Tato nastavení najdete v rámci obsahu webu, v sekci Nastavení webu > E-maily odesílané z webu.

Provázání s kalendářem akcí

Nastavení registrací na akce je na závěr potřeba propojit s kalendářem akcí, ve kterém chcete akce s registrací vytvářet. Propojení se provede v sekci Obsah, na záložce Registrace u daného kalendáře akcí. Zde vyberete výchozí nastavení registrací, které pro akce daného kalendáře použít. U jednotlivých akcí je však možné vybrat i jiné nastavení, pokud to bude zapotřebí (např. s jinými parametry deadlinů či notifikačních e-mailů).

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info