Práce s objednávkami v Umbracu
Synchronizace s OC
Pokud uživatel platbu v OC dokončí a poté klikne na odkaz pro návrat do objednávkového systému, při přechodu se zároveň předá informace o stavu platby. Z různých důvodů se však může stát, že uživatel platbu nedokončí, případně se k ní vrátí později (viz jaké má uživatel při platbě možnosti)? Umbraco tedy automaticky kontroluje stavy objednávek propojených s formuláři a informace zobrazuje administrátorovi webu. Kontrola probíhá pravidelně každou hodinu.
Při kontrole se z OC dostávají do Umbraca informace o
- Vazbě objednávek na odeslané odpovědi. Pokud uživatel po odeslání odpovědi platbu v OC nedokončil, nebude daná odpověď mít vazbu na žádnou objednávku.
- Dokončených objednávkách v OC.
- Zrušených objednávkách v OC.
Pozor však na to, že v systému zatím není žádná možnost automatického rušení odpovědí, u kterých se do určitého data neobjeví objednávka.
Směrem z Umbraca do OC žádná synchronizace možná není. Smazání odpovědi v Umbracu nemá žádný vliv na stav objednávky v OC. Při rušení plateb je třeba vždy postupovat přes OC. Umbraco se pak o zrušení dozví při pravidelné kontrole.
Navigace k přehledu objednávek
Možnosti přehled objednávek
Oproti standardnímu přehledu odpovědí jsou v modulu propojeném s OC navíc sloupečky s informacemi o ID objednávky, ceně a stavem zaplacení. Odpovědi je možné filtrovat podle stavu a způsobu platby, případně zobrazit detail, kde jsou všechny údaje rozepsány.
Jednotlivé odpovědi je možné označit a pak s nimi provést následující operace:
- Označit je jako zaplacené, bez ohledu na stav objednávky v OC. Tím se uživateli odešle standardní zpráva informující o úspěšném zaplacení. Jak tento e-maily nastavit?
- Stáhnout příslušnou fakturu PDF z OC. Pokud je označeno víc odpovědí, ke stažení se nabídne ZIP balíček se všemi označenými fakturami.