Průběh nákupu z OC na webu

Formulář propojený s OC

V zápatí formuláře nad tlačítkem odeslání se zobrazí informace o platbě. Po stisku Odeslat proběhne přesměrování na stránku OC. Pokud je to u formuláře nastaveno, mohou být údaje v OC předvyplněny dle údajů z formuláře či dat přihlášeného uživatele. Jak propojení nastavit?

Stav objednávky

Po odeslání formuláře s platbou se uživateli odešle e-mail s informací o platbě a odkazem na stránku, kde může zkontrolovat její stav. Dále pak pokud Umbraco zaznamená změnu stavu objednávky na zaplacenou, automaticky pošle uživateli notifikační e-mail.

Platba v Obchodním centru

V Obchodním centru se uživateli zobrazí formulář dokončení objednávky s políčky pro jméno, příjmení, e-mail, adresu atd. OC není propojeno s Jednotným přihlášením, které se na webech v Umbracu používá, uživatel tedy nebude v OC autentizován, ani kdyby na webu při odeslání formuláře autentizován byl. Jediné předvyplněné údaje tedy mohou být ty, které se z formuláře do OC propíší dle nastavení.

Po dokončení objednávky má uživatel možnost volby způsobu platby (karta či bankovní převod) dle nastavení balíčku. U platby kartou přechází na platební bránu, odkud se po platbě vrací do OC (objednávka je považována za zaplacenou ihned), u bankovního převodu jsou pouze zobrazeny platební údaje, které OC zároveň pošle i na uživatelův e-mail. Tento e-mail z OC je generický a nelze ho nijak nastavit.

Po dokončení platby má pak uživatel možnost přejít pomocí odkazu zpět na původní web, ze kterého do OC přišel. Při této akci se mu zároveň zobrazí i nastavený děkovný text (jak tento text nastavit). Odkaz bohužel není v OC příliš výrazný, pravděpodobně si ho tedy uživatel nevšimne a nelze na něj spoléhat.

Jak se Umbraco dozví o stavu platby?

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info