Nastavení automatických notifikací
Pomocí tohoto nastavení můžete ze systému nechat automaticky posílat e-mailové notifikace všem registrovaným účastníkům v předem daný čas: např. den před akcí s konkrétními informacemi ke konání či den po akci s formulářem k vyplnění zpětné vazby.
Základní jednotkou nastavení je skupina notifikací: jedna či více notifikací v definované časy s daným obsahem. Tuto skupinu je pak možné přiřadit k nastavení registrací, čímž se pro události, využívající toto nastavení, začnou notifikace ze zvolené skupiny posílat.
Navigace k nastavení
Na webu můžete mít více různých nastavení pro různé typy registrací na akce – při vytváření jednotlivých akcí si pak např. vyberete různé registrační formuláře, různé nastavení náhradníků apod. K nastavení se dostanete v sekci Webdata, kde pomocí šipek rozbalíte nastavení formulářového modulu a zde vyberete uzel nastavení registrací na akce.
Úprava nastavení
V detailu pro vybranou skupinu nastavení notifikací můžete měnit jednotlivé parametry. V úplně horním poli v záhlaví zadejte název nastavení, podle kterého se budete moci později orientovat. Nikde na webu se tento název nepoužívá.
Nastavení jednotlivých notifikací
V editoru je potřeba zadat alespoň jednu notifikaci. U ní je možné nastavit podmínky, kdy se odešle:
- počet dnů před či po události – pošle se v předem nastavenou hodinu daný den, bez ohledu na čas, kdy se událost koná
- počet hodin před či po události – pošle se daný počet hodin před začátkem události či po jejím skončení (bere se datum do, pokud je zadáno)
Automatické odesílání notifikací probíhá přibližně každou hodinu, proto se v nastavení nepracuje s minutami. Přesný čas odeslání na minutu není garantován.
Obsah notifikačního e-mailu
Texty e-mailů se vyplňují pomocí Umbraco výstřižků. V rámci jednotlivých e-mailů je možné v gridu s textem e-mailu použít několik speciálních dynamických prvků, jejichž hodnoty se přizpůsobují podle aktuální situace:
- Zatím zde není funkční: Grid editor Data z Umbraca > Formuláře: Data registrace na akci. Tento prvek v odeslaném e-mailu zobrazí tabulku s údaji, vyplněnými v registračním formuláři a s metadaty registrované akce (datum, název, ...).
- V textu zprávy je možné vložit dynamická pole:
- {{eventName}} – název události,
- {{eventDate}} – datum konání události,
- {{eventLink}} – odkaz na detail události,
- {{meetingLink}} – odkaz na videokonferenci, pokud je událost virtuální,
- {{deadline}} – nejzazší termín odhlášení,
- {{cancelUrl}} – odkaz na odhlášení.
Dynamická pole nemusejí být jen přímo v textu, je možné je vložit do odkazů či do tlačítek.
Šablona odesílaných e-mailů
Chování pro nové registrace
Provázání s kalendářem akcí
Nastavení notifikací se váže k nastavení registrací a skrz něj teprve k jednotlivým událostem.
Historie notifikací
Systém zaznamenává každou odeslanou notifikaci každému registrovanému účastníkovi. V těchto záznamech je možné vyhledávat a zobrazovat údaje o odeslaných e-mailech pro zpětnou kontrolu.