Formuláře v Umbracu. Co všechno umí a k čemu je lze použít?
Potřebujete na web umístit dotazník či kontaktní formulář? Nebo plánujete akci, na kterou je potřeba vyplnit údaje pro registraci? Nejen k tomu vám mohou posloužit formuláře v Umbracu.
Jednotný vizuální styl je společný pro všechny weby na MU vytvářené v Umbracu. Svůj web ale můžete odlišit a oživit vhodnými doprovodnými fotografiemi, obrázky či grafikou. Nemáte k dispozici žádné vlastní? Poradíme vám, kde je získat.
Pokud máte zájem o fotky z univerzitního prostředí, kontaktujte Martina Komendu nebo oddělení pro vnější vztahy na vaší fakultě. Podívat se také můžete do Digitální knihovny fotografií MU, kde najdete mimo jiné složku fotografií z jednotlivých fakult, které jsou vhodné pro markeginové účely.
Jako ilustrační fotky můžete využít obrázky a grafiku z fotobank, které poskytují obrázky zdarma. Vyzkoušejte například některou z těchto:
Free fotobank samozřejmě existuje více, tyto tři ale doporučujeme. Z hlediska nabídky fotek a z hlediska bezpečnosti patří podle nás mezi ty nejlepší.
Nenašli jste žádnou vhodnou fotku ve free fotobance? Vyberte si fotku na Shutterstocku. Jednu nebo dvě fotky vám rádi zakoupíme. Naše licence je ale omezená, takže požadavkům na větší objemy fotek bohužel nemůžeme vyhovět.
Jestliže potřebujete nafotit nové fotografie, můžete také zkusit kontaktovat některého z fotografů, se kterými má dobrou zkušenost oddělení vnějších vztahů na Filozofické fakultě:
Martin Kopáček | kopacek@phil.muni.cz
Jitka Janů | januj@mail.muni.cz
Radek Kubák | 426056@mail.muni.cz
Petra Kozlová | 427633@mail.muni.cz
Jan Nepovím | nepovim.jan@gmail.com
Ne. Obrázky, které najdete v obrázkové databázi Googlu, na sociálních sítích apod. nedoporučujeme používat, a to ani s uvedením zdroje. Pokud k těmto obrázkům nemáte licenci či svolení autora, nemáte právo je použít.
Potřebujete na web umístit dotazník či kontaktní formulář? Nebo plánujete akci, na kterou je potřeba vyplnit údaje pro registraci? Nejen k tomu vám mohou posloužit formuláře v Umbracu.
Byli jste zvyklí využívat Google Analytics? Nastala doba, kdy bude potřeba se s tímto analytickým nástrojem postupně rozloučit. Jako alternativu pro monitorování statistik návštěvnosti zavádíme službu Matomo.